Blogi

3

loka 18

lokakuu 3, 2018

Suurin osa päätöksistä tehdään alitajuisesti, mielikuviin perustuen

By Advice / Blogi

Ajattelusta ja päätöksistä suurin osa tapahtuu ulottumattomissamme tiedostamattoman mielen syvyyksissä. Alitajunta työskentelee myös nukkuessamme. Se on suuressa roolissa valintoja ja...

Read More

27

huhti 18

huhtikuu 27, 2018

Kilo rautaa ei ole kilo rautaa

By Advice / Blogi

Rauta on alkuaine, jonka kemiallinen merkki on Fe. Rauta on siis aina rautaa. Kun rautaa ostaa, saa aina sitä mitä...

Read More

3

huhti 18

huhtikuu 3, 2018

Visuaalinen ilme on keskeinen osa brändijalanjälkeä

By Advice / Blogi

Visuaalinen ilme – se, miltä yritys ja sen tuotteet näyttävät – on keskeinen tekijä kuluttajien mielikuvien muodostajana. Kuluttaja valitsee auton...

Read More

3

maalis 18

maaliskuu 3, 2018

Erottuvuus, johdonmukaisuus, jatkuvuus

By Advice / Blogi

Dynaaminen brändi koostuu kolmesta komponentista; järjestä, tunteesta ja kohderyhmän tuntemisesta. Jokaisella on oma, tärkeä roolinsa viestittäessä yrityksen arvoja, tarinaa ja...

Read More