Blogi

Mitä yhteistä on bisnespukeutumisella ja yrityksen visuaalisella ilmeellä?

6

elo 19

elokuu 6, 2019

Mitä yhteistä on bisnespukeutumisella ja yrityksen visuaalisella ilmeellä?

By Advice /

Jos näyttää rassukalta, saa rassukan kohtelun, sanotaan Menesty tyylillä – Bisnespukeutumisen uusi aika -kirjassa. Analogia on sama myös yritysilmeen kanssa....

Read More
Suurin osa päätöksistä tehdään alitajuisesti, mielikuviin perustuen

3

loka 18

lokakuu 3, 2018

Suurin osa päätöksistä tehdään alitajuisesti, mielikuviin perustuen

Ajattelusta ja päätöksistä suurin osa tapahtuu ulottumattomissamme tiedostamattoman mielen syvyyksissä. Alitajunta työskentelee myös nukkuessamme. Se on suuressa roolissa valintoja ja...

Read More
Kilo rautaa ei ole kilo rautaa

27

huhti 18

huhtikuu 27, 2018

Kilo rautaa ei ole kilo rautaa

Rauta on alkuaine, jonka kemiallinen merkki on Fe. Rauta on siis aina rautaa. Kun rautaa ostaa, saa aina sitä mitä...

Read More
Visuaalinen ilme on keskeinen osa brändijalanjälkeä

3

huhti 18

huhtikuu 3, 2018

Visuaalinen ilme on keskeinen osa brändijalanjälkeä

Visuaalinen ilme – se, miltä yritys ja sen tuotteet näyttävät – on keskeinen tekijä kuluttajien mielikuvien muodostajana. Kuluttaja valitsee auton...

Read More
Erottuvuus, johdonmukaisuus, jatkuvuus

3

maalis 18

maaliskuu 3, 2018

Erottuvuus, johdonmukaisuus, jatkuvuus

Dynaaminen brändi koostuu kolmesta komponentista; järjestä, tunteesta ja kohderyhmän tuntemisesta. Jokaisella on oma, tärkeä roolinsa viestittäessä yrityksen arvoja, tarinaa ja...

Read More