Case Sakkes

Sakkes on haastajana Ruotsin parvekelasimarkkinoilla. Aikaisemmin Sakkes esiintyi yrityksen nimellä Sakkes Balkongkonsult Ab. Se loi mielikuvan asiantuntija- ja konsulttiyrityksestä, eikä se oikein noussut kilpailijakentässä esiin edukseen. Advice lähti yrityksen kanssa analysoimaan kilpailijakentän, määrittelemään kohderyhmän ja tuotteen kilpailuedut. Tämän pohjalta Advice lähti suunnittelemaan yritykselle mieleenpainuvan ja iskevän tuotenimen sekä -logon. Yrityksen koko visuaalinen ilme suunniteltiin uudestaan yrityksen strategisen linjan mukaiseksi. Kaikessa markkinointimateriaalissa on vahva, omaleimainen ilme, joka poikkeaa edukseen kilpailijoiden massasta. Uusi ilme on otettu hyvin vastaan niin asiakaskunnassa kuin myyntiorganisaatiossakin. Vahvaa tuotebrändiä on helppo myydä. Hyvältä näyttävä brändi on houkutellut myös uusia hyviä työntekijöitä taloon.